Назад

Повернення квитків

Повернення квитків

Повернення номінальної ціни квитка/електронного квитка покупцю здійснюється тільки у разі:

  • скасування культурного заходу;

    У разі перенесення заходу квитки поверненню не підлягають. Це пов'язано із запровадженням в Україні карантину згідно з постановою КМУ №211 від 11 березня 2020 року. Ця ситуація має статус форс мажору певного п.2 ст. 141 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні», що дає право організаторам вирішувати в односторонньому порядку про повернення коштів за квитки та про перенесення дати заходу.

І тільки за умови, що Принципал надав Агенту офіційний лист, в якому суворо описано всі умови та прописано чіткий порядок повернення квитків/електронних квитків.

Зумовлено це тим, що Агент у своїй діяльності під час продажу квитків/електронних квитків на культурні заходи діє тільки від імені та за рахунок Принципалу.

Інформація про умови та порядок повернення квитків/електронних квитків публікується на веб-сайтах агента. Якщо повернення коштів за квитки, куплені у Агента, здійснюється лише у касах Принципалу або Організатора культурного заходу, Покупець не має права пред'являти Агенту претензії.

У разі незгоди Покупця на заміну/перенесення культурного заходу, повернення коштів, витрачених на придбання квитка/електронного квитка, здійснюється у касах Принципалу та/або Організатора культурного заходу. Підставою для такого повернення є письмове офіційне повідомлення, якщо у ньому не зазначено інше.

У разі скасування культурного заходу та повернення грошових коштів номінальної ціни, повернення сервісного збору, сплаченого Покупцем Агенту, та повернення вартості кур'єрської адресної доставки, якщо така була замовлена, не здійснюється.

Повернення номінальної ціни квитка можливе тільки в тому випадку, якщо Покупець здійснює фактичне/фізичне повернення квитка. Не проводиться повернення коштів у разі втрати чи будь-яких пошкоджень квитка. Не здійснюється повернення коштів, якщо в квиток було внесено виправлення будь-яким способом.

У разі потреби та на вимогу Покупця Агент зобов'язаний надати всі дані та додаткову інформацію про особу, на яку покладено відповідальність за повернення номінальної ціни. У випадку, якщо Агент не має такої інформації, він зобов'язується на вимогу Покупця направити Принципалу або Організатору культурного заходу звернення, в якому викладено вимогу вказати відповідальну особу за повернення номінальної ціни на квитки. Не пізніше ніж через 10 днів після отримання відповіді від Принципалу Агент зобов'язаний передати його копію Покупцю.

Здійснення покупки квитка/електронного квитка є офіційним підтвердженням того, що Покупець ознайомлений та приймає порядок повернення номінальної ціни квитка.

Партнери